Aisha live foran Props!

Nogle gange er man bare heldig!

I maj måned sad jeg hele fredagen i Storebededagsferien på Café Harbo, som jeg har fået anbefalet af min Nørrebro-veninde (blog coming up) og arbejdede. Efter 6 timer og masser af kaffe og arbejde, pakkede jeg mine ting sammen og satte kurs mod min cykel. Men da jeg skulle til at cykle hjem til Vesterbro, løb jeg pludselig ind i min ven, Steffen, som stod med sin guitar og forstærker ude foran Props Café. “Vi spiller live om 10 minutter – du skal høre det!” sagde han.

Ja, hvorfor ikke? Hvor tit er det lige, at man bliver inviteret på gratis udendørskoncert? Sangerinden, som Steffen spillede med, hedder Aisha, hun er netop udkommet med sit debutalbum, og hun synger SÅ smukt. Jeg er glad for, at jeg satte mig ned med en kop the foran Props på Blågårdsplads på denne hellige Storebededagsfredag i maj.

Jeg optog en lille video til ‘koncerten’, og jeg synes, at du skal tjekke Aisha ud, for hun er dygtig.

/Louise

3 responses to “Aisha live foran Props!

  1. Hei! Jeg skal til København fra onsdag til fredag, og lurte på om dere kan gi meg noe ledetråder til bruktbutikker som selger “skrot”? Interiørartikler, kopper, tallerkner, glass, bestikk, duker..osv. Jeg aner ikke i hvilken retning jeg skal bevege meg for å finne dem:)

  2. anneoglouise

    Hej Mari. Jeg vil anbefale dig at tage til Ravnsborggade (http://www.aok.dk/shopping/ravnsborggade-0#what:Shopping) på Nørrebro (sidegade til Nørrebrogade). Den er fyldt med genbrugsbutikker, hvor du kan købe gamle interiørartikler og den slags. Derudover kan du finde fine ting på Istedgade (https://lovecopenhagen.wordpress.com/2011/05/02/herligt-genbrug-pa-istedgade/) og omkring Jægersborggade (http://jaegersborggade.com/wpAB/)
    Rigtig god tur til København – du er heldig, at du har valgt disse dage, for vi har strålende sommersolskin netop i disse dage 🙂
    Kh. Louise

  3. Ah, tusen tusen takk for detaljert svar! Skal definitivt avlegge Ravnsborggade, der så det ut som det var litt av hvert å hvile øynene på:) Gleder meg til å reise, det er en flott by!

Hvad synes du? Smid en kommentar

