Lækker øko-frokost i byen

Jeg arbejder på Frederiksberg – to minutter fra Urtehuset på Gl. Kongevej.

Jeg skulle lige til at skrive, at det er meget farligt, da det ofte resulterer i udflugter væk fra kontoret og ned til det lækre udvalg af sandwich, salater og sunde snacks.

Men det er ikke farligt  – det er tværtimod helt fantastisk, for Urtehuset er ikke kun lig med sund take-away eller et sundt break fra computerskærmen, det er også et hyggeligt møde med det altid glade personale og et eventyr udi diverse øko-produkter og madvarer.

Jeg har vænnet mig til wheatgrass-shots – mmh!

Masser af lækker juice og most og kaffe

Det lækreste brød, fås både uden hvede og gluten.

Urtehusets lækre udvalg af sandwich, salater, smoothies og sunde shots.

Billedet kan slet ikke beskrive, hvor godt deres vegetarsandwich smager. Du bliver nødt til at prøve den selv.

Nå ja, man er nødt til at slutte frokosten af med kaffe, most og småkage af nødder og diverse tørrede frugter. VIRKELIG lækkert.

Det bedste ved Urtehuset er, at selvom det kan blive en dyr fornøjelse, hvis man skal derned flere gange om ugen, så er det et sundere alternativ til pizzaen eller andre former for hurtig frokost. Og det kan godt være, at det er noget, jeg bilder mig ind, men jeg synes, at jeg kan mærke på min krop, når jeg har forkælet den med sund øko-frokost fra Urtehuset.

/Louise

Hvad synes du? Smid en kommentar

