Tivoli – en klassiker

Ja – jeg har været i Tivoli. Med turpas. Og det er altså sjovt! Og hyggeligt. Og med masser af turister. Og solskin, selv om meteorologerne havde lovet regn og regn og regn.

Plænen med Nimb og byen i baggrunden

Plænen med Nimb og byen i baggrunden

Plænen med Ballongyngerne i baggrunden

Plænen med Ballongyngerne i baggrunden og børneleg og liggestole til afslapning

Og is. Og smørrebrød i Grøften. Og en øl. Og Tivoligarden.

Tivoligarden

Tivoligarden

Og jeg prøvede Det Gyldne Tårn (det gør jeg ikke igen!) 2 gange! Og jeg prøvede Himmelskibet (det gør jeg heller ikke igen!).

Det høje høje Himmelskib

Det høje høje Himmelskib

Men jeg prøvede også klassikerne. Rutsjebanen – 2 gange. Odinekspressen. Galejerne – 2 gange. Og til sidst, da aftenen gik på hæld, Ballongyngerne.

Ballongyngerne med det sidste solstråler

Ballongyngerne med det sidste solstråler

Ahhh – det var en dejlig dag i Tivoli! Med det hele. Og jeg får lyst til at give jer denne en gang til: FORELSKET I KØBENHAVN

/ Anne

One response to “Tivoli – en klassiker

  1. Jeg elsker også København….og Tivoli er jo et fantastisk dejligt sted at være.

Hvad synes du? Smid en kommentar

