Bytte bytte købmand

Jeg havde en gammel sofa, som jeg ikke vidste, hvad jeg skulle gøre af. Og så endte det med, at jeg ville smide den ud. Men så kom jeg i tanke om genbrugspladsen, hvor de er så flinke. For her har de et BYTTECENTER.

Og her har jeg selv fundet et skønt, gammelt symaskinebord:

Fundet i Byttecentret på Genbrugspladsen

Så jeg tænkte, at det var på sin plads at give lidt karma igen:

Der var ikke mange ting, der ventede på at blive byttet denne tidlige lørdag formiddag, men nogen gange er der fyldt med sager – ragelse og guld i en skøn blanding. Så hvis I er omkring genbrugsstationen på Vermlandsgade, så kig ind i Byttecentret – man ved jo aldrig.

Jeg håber, at min sofa har fået et nyt hjem, hvor den gør godt. / Anne

Hvad synes du? Smid en kommentar

