Årets første loppemarked (for mig)

Øv! Jeg er ikke i byen denne her weekend. Gid jeg var, for jeg elsker loppemarkeder – og jeg elsker, de er der året rundt. Så hvis jeg var i byen, ville jeg helt sikkert være her – på mit første loppemarked i år! / Anne

Vi elsker loppemarkeder - og tøjmarkeder

Vi elsker loppemarkeder - og tøjmarkeder

One response to “Årets første loppemarked (for mig)

  1. Uha jeg glæder mig meget: ) Loppemarkederne i tappehallerne plejer at være virkelig gode + at der denne gang også er kæmpe tøjmarked- det bliver godt: )
    / Louise

Hvad synes du? Smid en kommentar

