The man-fairy feeding a pig


Jeg skylder et billede. Bær over med kvaliteten – vejret var viiildt dårligt, da jeg tog billedet, og mine hænder rystede af kulde 🙂

Men jeg præsenterer her: ‘man-fairy feeding a pig’:

Bum. / Anne
3 responses to “The man-fairy feeding a pig

  1. Nå ja – jeg syntes nok, der manglede en opklaring på mysteriet 😉 Havde dog fuldstændig glemt det 🙂 Men det var så åbenbart det billede! Sjovt…

    • Ja – det er faktisk ret sjovt. Jeg kan ikke lade være med at kigge på den lysreklame, hver eneste gang jeg cykler forbi. Og jeg kluk-ler hver gang 🙂
      KH Anne

  2. Ah ha ha – det var det skilt ! Det havde jeg ikke luret!

Hvad synes du? Smid en kommentar

