Tillykke – og held og lykke

I denne weekend har studenterne været ude og køre. De har dyttet og båttet, festet og danset, vinket og drukket – ja, de har holdt en fest i en åben lastbil! Og delt deres glæde og begejstring med os!
Jeg ved ikke med jer, men jeg har vinket tilbage, jeg har wup-wup’et med dem og råbt tillykke! Og så har jeg tænkt på min egen tur i studentervogn for en del år siden!

Så kære alle jer, der er nyudklækkede studenter. Tak fordi I har gjort København til en fest hele weekenden! Og rigtig meget tillykke – og held og lykke med jeres fremtid! / Anne

Hvad synes du? Smid en kommentar

