Forår i luften

Hvert år, når duften af det første forår rammer mig – også selv om det mest lugter af optøede hundelorte – bliver jeg forbavset over, HVOR dejligt det er.
Og i dag – søndag 20. marts – er den første forårsdag, som jeg rigtig har lagt mærke til. Så jeg cyklede en tur, fra Vesterbro til Amager til Christianshavn. Og jeg snusede stemningen ind. Duften. Lyden af alle de mange mennesker på gaden. Alle os, der nu endelig også tø’r op oven på en kold vinter. Og jeg så forårstegn alle steder – her er lidt! Jeg håber, I alle sammen kommer ud og nyder foråret i dag. Og hvis ikke i dag, så en af de næste dage, for det er vist noget med, at det bliver ved! Hurra for det!

/ Anne

Et sikkert forårstegn – der arbejdes på at gøre Dæmonen klar til TIvoli-sæsonen
Havnebadet ved Islands Brygge set fra Langebro
Det ene ‘hus’ på Langebro
Mennesker på gåtur langs kanalen (med Christiansborg lige til venstre)
One response to “Forår i luften

  1. >Aij, hvor er det nogle skønne billeder. Er specielt vild med de sidste to. De giver et sug i maven. Jeg faldt over en blog af en pige, der er på udveksling i New York. Hun havde også lagt forårsbilleder op for nogle dage siden. Sh****t jeg savner den by! http://loumas.dk/

Hvad synes du? Smid en kommentar

